dijous, 23 d’abril del 2015

SANT JORDI 2015


SANT JORDI 2015

Sant Jordi es una tradició catalana que es celebra el  23 d'abril, per a mi es una de les millors tradicions catalanes per que m'agraden molt els llibres em llegeixo cent pagines cada dia . Sant Jordi era un caballer molt fort i valent que nol li temia a res.
Hi havia una vegada en un regne de Mont Blanc hi havia un drac que es menjava tot el que trabava i un dia es van acabar els animals i el drac tenia molta gana i el rei del regne va decidir fer un sorteig per veure a qui li tocava ser menjat pel drac. Li va tocar a la princesa i va tindre que anar a ser mejada pel drac pero va apareixe un cavaller anomenat Jordi que la va salvar i va matar el drac i quan el va matar va sortir una rosa de la ferida del drac, i li va donar a la princesa . Li  van demanar que es quedes a la ciutat i ell va dir que no.

Avui em celebrat els jocs florals que ha guanyat un nen del meu curs que em cau molt be, pero m'han ficat una comunicació que no haurian d'avarmela ficat. A els nens que guanyaven lis donaven un llibre per que se'l llegeixin i un diploma.


































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada